problem z silnikiem 2 KVD
- Deleted_User
 - Posty: 2796
 - Rejestracja: 01 sty 1970, 1:00
 
problem z silnikiem 2 KVD
witam mam silnik typ 2 kvd  i nie mogę go odpalić pompa i wtryski po naprawie rozrząd ustawiłem a silnik nie zapala.Czy ten silnik ma jakieś tajniki ustawienia ,jak tat to jakie?:
			
			
									
									
						- Szczepan-1990
 - Posty: 628
 - Rejestracja: 22 sty 2007, 13:46
 
RE: problem z silnikiem 2 KVD
Ale jak teraz reaguje? Kopci wogóle w wydech? Podobną bajke przerabiałem w sobote. 
			
			
									
									
						- Deleted_User
 - Posty: 2796
 - Rejestracja: 01 sty 1970, 1:00
 
RE: problem z silnikiem 2 KVD
wcale nie zapala,jeszcze nie prubowałem na zaciąg więc nie mogę powiedzieć jak pracuje.
			
			
									
									
						RE: problem z silnikiem 2 KVD
Może masz końcówki wtrysków do niczego lub,w tak ci naprawili pompę.Ale wogóle nie kopci nic a nic?
			
			
									
									
						- Szczepan-1990
 - Posty: 628
 - Rejestracja: 22 sty 2007, 13:46
 
RE: problem z silnikiem 2 KVD
W moim była krzywa glowica
			
			
									
									
						- Deleted_User
 - Posty: 2796
 - Rejestracja: 01 sty 1970, 1:00
 
RE: problem z silnikiem 2 KVD
witam .Już rozebrałem silnik i narazie znalazłem rysę na cylindrze więc muszę szliować lub kupić nowy ,tyklo mam pytanie gdzie można nabyć do tego silnika części?
			
			
									
									
						RE: problem z silnikiem 2 KVD
Witam 
Jakie powinno byc ciśnienie sprężania?
			
			
									
									
						Jakie powinno byc ciśnienie sprężania?
RE: problem z silnikiem 2 KVD
Sklep internetowy z częściami także do tych silników                      http://www.thu.plZamawiałem u Nich-polecam (oprócz cen)
			
			
									
									
						RE: problem z silnikiem 2 KVD
Podłączam się do tematu.Panowie czy naprawdę nikt nie wie gdzie jest zawór regulujący ciśnienie oleju w silniku 2kvd?U mnie jest ciśnienie 7 atm. przy zimnym oleju na wolnych obrotach.Znaczy zawór nie działa.Manometr nówka.Przecież rozbieraliście te silniki,albo niech ktoś sprawdzi w katalogu.Z góry  dzięki.
			
			
									
									
						RE: problem z silnikiem 2 KVD
u mojego jest w środku skrzyni korbowej-dostęp po odkręceniu miski olejowej a w książce jest pod pokrywą rozrządu,
-----miłej pracy przy regulacji----
			
			
									
									
						-----miłej pracy przy regulacji----
RE: problem z silnikiem 2 KVD
Mam podobny silniczek  a zawór regulacji ciśnienia oleju znajduje się w pompie - przednią obudowę muszę ściągnąć !
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pe ... a608e.html
 
jak pomogłem to jest git!!
			
			
									
									
						http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pe ... a608e.html
jak pomogłem to jest git!!
RE: problem z silnikiem 2 KVD
Zanim kupiłem ten nośnik to  długo stał.Trochę popracował i zawór musiał się odwiesić bo już jest dobrze.Sprawdzałem w katalogu to on wygląda na nierozbieralny i chyba trzeba by go było wymienić na nowy.Ale Polak potrafi i pewnie by się dał naprawić.Dziękuję za podpowiedzi.
			
			
									
									
						RE: problem z silnikiem 2 KVD
Potrzebuje info jakiej długości jest bagnet do mierzenia poziomu oleju w tym silniku.Mam dorabiany i nie za bardzo wiadomo ile ma być oleju.Oraz na jakich wysokościach są podziałki MIN-MAX
			
			
									
									
						RE: problem z silnikiem 2 KVD
u mojego długośc bagnetu od kołnierza do poziomu max 98mm
do poziomu min 112mm
całośc 118mm
			
			
									
									
						do poziomu min 112mm
całośc 118mm
RE: problem z silnikiem 2 KVD
Mierzyłem w swoim i ten poziom co podałeś wydaje mi się bardzo wysoki.Zerknij na fotkę i oceńhttp://img233.imageshack.us/i/miarka.jpg/
			
			
									
									
						RE: problem z silnikiem 2 KVD
od kołnierza w dół.
w moim poziom max to około 4,5l.
to na zdjęciu wygląda mi na silnik multicara???
			
			
									
									
						w moim poziom max to około 4,5l.
to na zdjęciu wygląda mi na silnik multicara???
RE: problem z silnikiem 2 KVD
Tak to jest silnik 2KVD z Multicara M22.Fotka silnika w załączniku kolegi "knapolek" kilka postów wyżej
			
			
									
									
						- 
				przemas8822
 - Posty: 13
 - Rejestracja: 26 gru 2011, 19:01
 
RE: problem z silnikiem 2 KVD
Jestem nowy na forum i mam problem z silnikiem rs 09  po wymianie tłoka tulei pierścieni  i wtrysku  lewy cylinder  biało kopci. Prawy cylinder pracuje  bez zastrzeżeń. Jaka może być przyczyna  czy za późny kąt zapłonu? Może za duża dawka paliwa? Pozdrawiam
			
			
									
									
						RE: problem z silnikiem 2 KVD
"wtrysku" masz na myśli masz na myśli rozpylacz bo jak go wymieniłeś to trzeba wyregulowac ciśnienie.
			
			
									
									
						- 
				przemas8822
 - Posty: 13
 - Rejestracja: 26 gru 2011, 19:01
 
RE: problem z silnikiem 2 KVD
ciśnienie w rozpylaczach jest wyregulowane na 150Problem rozwiązany  przedstawiłem dawkę paliwa na drabince pompy wtryskowej