 . 3 biegi pociągowe i 3 szosowe do przodu, dwa biegi wsteczne, niezależna blokada kół przy skręcie oraz hamulec cierny w tej klasie maszyny to już naprawdę wypas. Waga netto maszyny wg instrukcji to 113 kg.
. 3 biegi pociągowe i 3 szosowe do przodu, dwa biegi wsteczne, niezależna blokada kół przy skręcie oraz hamulec cierny w tej klasie maszyny to już naprawdę wypas. Waga netto maszyny wg instrukcji to 113 kg.Na razie jestem na etapie dostosowania małej przyczepki samochodowej, aby można było wykorzystać sprzęt do przewozu drobnych ładunków. Mam tutaj pytanie do szanownych forumowiczów - czy dyszel przyczepki powinien być obrotowy (wzdłuż swojej osi)? Takie rozwiązanie stosowano chyba przy fabrycznych przyczepkach Terra Vari. Załączam poglądowe samego obrotowego zaczepu (chyba właśnie z Terra Vari). Przyznam się, że znacznie prościej byłoby dorobić po prostu zwykły dyszel z punktem obrotu lewo-prawo jedynie na sworzniu samego zaczepu (bez obrotu wzdłuż osi dyszla). Zastanawiam się czy rzeczywiście taki obrotowy dyszel jest niezbędny w ciągnięciu przyczepki przez "dzika"...
Pozdrawiam z Kielc - Adam G.



 Mi "dzik" samoróbka w pełnym skręcie, na biegu wstecznym wyrwał kierownicę z rąk i chciał uciec na drzewo
  Mi "dzik" samoróbka w pełnym skręcie, na biegu wstecznym wyrwał kierownicę z rąk i chciał uciec na drzewo 