 Skrzynia biegów 2 do przodu i jeden wsteczny. Układ biegów jak w MF70 czyli wsteczny-luz-jedynka-luz-dwójka. Oprócz tego jest jedna dźwigienka której nie da się przestawić, podejrzewam że do blokady mechanizmu różnicowego. Zmianę przełożeń można uzyskać też poprzez przełożenie paska klinowego na kółkach pasowych, co zajmuje kilka minut bo trza ściągać osłony, ale w ten sposób jest jakaś namiastka biegów terenowych i szosowych
 Skrzynia biegów 2 do przodu i jeden wsteczny. Układ biegów jak w MF70 czyli wsteczny-luz-jedynka-luz-dwójka. Oprócz tego jest jedna dźwigienka której nie da się przestawić, podejrzewam że do blokady mechanizmu różnicowego. Zmianę przełożeń można uzyskać też poprzez przełożenie paska klinowego na kółkach pasowych, co zajmuje kilka minut bo trza ściągać osłony, ale w ten sposób jest jakaś namiastka biegów terenowych i szosowych  Hamulec jest pod nogą, natomiast gaz i sprzęgło na rękę pod kierownicą (z gazem rozwiązanie dość niewygodne). Układ kierowniczy bez przekładni - jest tylko wąs na kolumnie i przez to od skrajnego lewego do skrajnego prawego położenia jest tylko ok pół obrotu kierownicy. Hamulcy jeszcze do końca nie obczaiłem, w każdym razie pedały są sprzęgnięte ze sobą, po jednym z lewej i z prawej strony. Oświetlenie zachowane oryginalne lampy (wszystkie Hella), instalacja elektryczna prawie nie dłubana, wygląda że do lekkich poprawek i brakuje prądnicy (zostało po niej tylko mocowanie). Brakuje elementów podnośnika (dolnych ramion, łączników, dźwigni do podnoszenia - tej na prawo od kierownicy), jest dość duży luz na sworzniu przedniej osi, sprzęgło ma luz na osi co powoduje denerwujące stukanie, zwłaszcza jak jest wysprzęglony... Co jeszcze do zrobienia, wyjdzie w praniu jak to mówią...
 Hamulec jest pod nogą, natomiast gaz i sprzęgło na rękę pod kierownicą (z gazem rozwiązanie dość niewygodne). Układ kierowniczy bez przekładni - jest tylko wąs na kolumnie i przez to od skrajnego lewego do skrajnego prawego położenia jest tylko ok pół obrotu kierownicy. Hamulcy jeszcze do końca nie obczaiłem, w każdym razie pedały są sprzęgnięte ze sobą, po jednym z lewej i z prawej strony. Oświetlenie zachowane oryginalne lampy (wszystkie Hella), instalacja elektryczna prawie nie dłubana, wygląda że do lekkich poprawek i brakuje prądnicy (zostało po niej tylko mocowanie). Brakuje elementów podnośnika (dolnych ramion, łączników, dźwigni do podnoszenia - tej na prawo od kierownicy), jest dość duży luz na sworzniu przedniej osi, sprzęgło ma luz na osi co powoduje denerwujące stukanie, zwłaszcza jak jest wysprzęglony... Co jeszcze do zrobienia, wyjdzie w praniu jak to mówią...Jakby ktoś miał do niego instrukcję obsługi/jakiś katalog części był bym wdzięczny za podesłanie.
Poszukuję też zdjęć jak wyglądały brakujące elementy, ew od czego można podpasować.
Kilka fotek:


















