) oraz blaszki miedziane, aluminiowe a także nie wykluczone, że będę musiał odlać niektóre części z żywicy. Przez dłuższy czas zastanawiałem się z czego wykonać model, jak zacząć i czy to w ogóle możliwe, czy nie wybieram się z motyką na księżyc. Mam nadzieję, że podołam wyzwaniu.
) oraz blaszki miedziane, aluminiowe a także nie wykluczone, że będę musiał odlać niektóre części z żywicy. Przez dłuższy czas zastanawiałem się z czego wykonać model, jak zacząć i czy to w ogóle możliwe, czy nie wybieram się z motyką na księżyc. Mam nadzieję, że podołam wyzwaniu. Zabrałem się narazie za kompletowanie materiałów, zbieraniu dokumentacji zdjęciowej oraz tworzeniu planów (niestety wyskalowane rysunki Bizona są nie do znalezienia). Tutaj pojawia się problem ponieważ jestem studentem i w domu bywam raz na kilka miesięcy, nie mam na bieżąco dostępu do kombajnu, aby go mierzyć i robić zdjęcia. Czy któryś z szanownych kolegów był by skłonny poświęcić trochę czasu i mając dostęp do Bizona pomierzyć go trochę i porobić fotki? Przepraszam za wybredność, ale odpadają zdjęcia robione telefonem (no chyba, że naprawdę dobrej jakości) ponieważ muszą być one wyraźne. Dokładność do 1cm mierzonych elementów w zupełności wystarczy. Będę bardzo wdzięczny na pomoc.
Narazie mam wstępnie wykonane szkice kadłuba młocarni i tylnej części kombajnu. Jak tylko dojdzie przesyłka z polistyrenowymi płytkami i zacznę coś dłubać, wrzucę kilka fotek.
Pozdrawiam Marcin.

. Taka galeria to delikatnie mówiąc troszkę mało, nie da się z niej zrobić dobrej dokumentacji, nie mniej dziękuję za chęci.Witam.
. Taka galeria to delikatnie mówiąc troszkę mało, nie da się z niej zrobić dobrej dokumentacji, nie mniej dziękuję za chęci.Witam.

Siadam w pierwszym rzędzie i podziwiam budowe!!
 Siadam w pierwszym rzędzie i podziwiam budowe!!

:bigeek: ??? Coś mi się widzi, że nie byle jaki modelarz dołączył do grona Retrotraktorzystów.