Fahr m750
- 
				mietek1998
 - Posty: 25
 - Rejestracja: 23 gru 2013, 15:55
 
Fahr m750
witam mam problem z kombajnem otuż gdy się rozgrzeje bardzo dymi z odmy i znika mu olej z silnika dziś podczas koszenia raptownie zgasł i nie mogę go odpalić . jest to 4 cylindrowy silnik deutz chłodzony powietrzem . czy to wina pierścieni ?
			
			
									
									
						RE: Fahr m750
Bezpośrednio po zgaśnięciu silnik jeszcze się kręcił rozrusznikiem?
Połączenie: Dym z odmy i spalanie oleju oznacza zużycie zespołu tłok - tuleja pierścień.
Silnik do generalnego remontu - wg mnie nieopłacalne w tak starym kombajnie, lepiej poszukać innego silnika.
edit: tak mnie jeszcze naszło, wiem że głupie i pewnie sprawdzałeś, ale czy jest paliwo i czy dochodzi do wtrysków?
Sam kiedyś siedziałem przy cherlawym silniku w kombajnie pół godziny aż zakapowałem że paliwo jest, ale kombajn zgasł ostro pod górkę... po dolaniu paliwa /odpowietrzeniu problem znikł:)
			
			
									
									
						Połączenie: Dym z odmy i spalanie oleju oznacza zużycie zespołu tłok - tuleja pierścień.
Silnik do generalnego remontu - wg mnie nieopłacalne w tak starym kombajnie, lepiej poszukać innego silnika.
edit: tak mnie jeszcze naszło, wiem że głupie i pewnie sprawdzałeś, ale czy jest paliwo i czy dochodzi do wtrysków?
Sam kiedyś siedziałem przy cherlawym silniku w kombajnie pół godziny aż zakapowałem że paliwo jest, ale kombajn zgasł ostro pod górkę... po dolaniu paliwa /odpowietrzeniu problem znikł:)
- 
				mietek1998
 - Posty: 25
 - Rejestracja: 23 gru 2013, 15:55
 
RE: Fahr m750
już zrobione okazało się że na 1 cylindrze tłok całkowicie się zatarł a na 3 pozostałych nie było pierścieni , z początku też myślałem że paliwo niedochodzi .