Dziękuje za słowa uznania, ciągnik jest jeszcze w trakcie rekonstrukcji, odpala jeździ o własnych silach, wszystkie podzespoły są sprawne zostały zregenerowane lub dorobione na wzór zbliżony do oryginału  jednak nadal potrzebuje kilku detali. W najbliższym czasie będę dodawał stopniowo zdjęcia z przebiegu remontu.
Obecnie jest w nim zamontowany silnik Deutz F2L 411. 
Bardzo pomocna okazała się strona
http://normag-forum.de/gallery/album.php?album_id=47
Blacha na podłodze jest oryginalna  niestety nie mam sam zastąpiłem brakujące kawałki innym wzorem
 
 
Remont zaczął się od kół  opony tylne Barum BUS 9,75-20 12PR  zostały  założone  ponownie po wypiaskowaniu i pomalowaniu felg. Na przód założyłem opony Pneumant  6.50-20 +nowe fartuchy i dętki. Na flagach po wypiaskowaniu można odczytać  Hering  oraz numer 1943 który najprawdopodobniej oznacza rok produkcji co jednak nie zgadza się z datą produkcji które podają źródła Miag LD 20 1937-1941.Felgi mają jeden pierścień  zabezpieczający niestety aby rozebrać koło pierścienie były rozcinane i spawane. Felgi przednie mają charakterystyczne wycięcia w kształcie serca . Od wewnętrznej strony  są nitowane do obręczy .
 
 
 
 
Przednia oś podwójnie resorowana  wyposażona była  w system centralnego smarowania łożysk niestety nie zachował on się. W osi zostały  wymienione  sworznie oraz tuleje które wyeliminowały luz. 
 
 

Tylny most napędowy z blokadą dyferencjału, został uszczelniony oraz wyregulowany 
 

Rama samonośna  wymagała poważnych poprawek zmęczenie materiału było widać  wszędzie 
 

Po naprawie i złożeniu tych podzespołów  znów stanął na własnych kołach 
