Majorek Sławka.
- dominik5211
 - Posty: 151
 - Rejestracja: 16 sty 2008, 15:34
 
RE: Majorek Sławka.
Jak udało sie pozyskać oryginalne błotniki? I to w takim rewelacyjnym stanie!!
			
			
									
									
						- chrapek3011
 - Posty: 4000
 - Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
 
RE: Majorek Sławka.
Jak sie ma dobry kiepełek to i wytrych niepotrzebny.
			
			
									
									
						RE: Majorek Sławka.
Pięknie Sławku 
 W takim razie gratuluję błotniczków 
			
			
									
									Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
						RE: Majorek Sławka.
Sławku ja to tylko małe pytanko mam jest cos czego nie dasz rady zrobić  lub wymyslić ? swietne te błotniki  pozdrawiam
			
			
									
									
						- dominik5211
 - Posty: 151
 - Rejestracja: 16 sty 2008, 15:34
 
RE: Majorek Sławka.
Też chce takie jak sie da!!!!
			
			
									
									
						- chrapek3011
 - Posty: 4000
 - Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
 
RE: Majorek Sławka.
Sie da to sie zrobi...nawet nowe.
Tymczasem wszystkie techniczne sprawy ogarnięte,błotniki u lakiernika robią się na bóstwo,a w między czasie z kuzynem postanowiliśmy wyciągnąć Majorka i 2011 na łąki i zrobić kilka zdjęć. Fotki w drodze.
			
			
									
									
						Tymczasem wszystkie techniczne sprawy ogarnięte,błotniki u lakiernika robią się na bóstwo,a w między czasie z kuzynem postanowiliśmy wyciągnąć Majorka i 2011 na łąki i zrobić kilka zdjęć. Fotki w drodze.
RE: Majorek Sławka.
Nooo, przypominam Panowie żeby zbierać zdjęcia do kalendarza!
			
			
									
									Rolnik amator, wiejski mechanizator ;)
C330 '70, Claas Columbus '69, S320 i masa drobnicy ;)
						C330 '70, Claas Columbus '69, S320 i masa drobnicy ;)
RE: Majorek Sławka.
Sławku , foteczki w pełnej jakości poproszę na email 
			
			
									
									Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
						- chrapek3011
 - Posty: 4000
 - Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
 
RE: Majorek Sławka.
Temat na tapecie.Podkład reaktywny po śrutowaniu i czarny akrylowy...i niebawem lakierek.
Tymczasem błotniki tylne już prawie gotowe.Jeszcze tylko polerka!!!
			
			
									
									
						Tymczasem błotniki tylne już prawie gotowe.Jeszcze tylko polerka!!!
RE: Majorek Sławka.
Fajny warsztat Sławku! Plakaty na ścianach dodają mu dużo klimatu... 
			
			
									
									Rolnik amator, wiejski mechanizator ;)
C330 '70, Claas Columbus '69, S320 i masa drobnicy ;)
						C330 '70, Claas Columbus '69, S320 i masa drobnicy ;)
- 
				warsztat777
 - Posty: 445
 - Rejestracja: 16 gru 2013, 16:46
 
RE: Majorek Sławka.
No extra to wszystko wygląda ,profesjonalni,oby takich więcej pozdrowienia*tup*
			
			
									
									
						RE: Majorek Sławka.
Popieram wszystkie wypowiedzi Sławku czekamy już tylko na efekt końcowy tych błotników pozdrawiam
			
			
									
									
						RE: Majorek Sławka.
Śrutowanie, to najszybsza metoda na pozbycie się "syfu" z obciążników!
			
			
									
									Facebook.  old URSUS tractor
						- chrapek3011
 - Posty: 4000
 - Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
 
RE: Majorek Sławka.
Wszystko co piękne kończy się źle...jak w słowach piosenki...chłopaki dopingują,temat poganiam,a tu dziś mam...i to ku.wa przed samymi imprezami...nie wiem czy dam radę złożyć jeszcze jeden silnik do 25-26 czerwca.
			
			
									
									
						RE: Majorek Sławka.
Ooooo k...wa. jak to sie stalo?
			
			
									
									
						- chrapek3011
 - Posty: 4000
 - Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
 
RE: Majorek Sławka.
Korbowód trzasł i zrobił spustoszenie.
			
			
									
									
						- 
				warsztat777
 - Posty: 445
 - Rejestracja: 16 gru 2013, 16:46
 
RE: Majorek Sławka.
Miałem w capku tesz taką krakse jak zrobiłem zaraz po zawodówce razem z ojcem remont 28 nie wymieniając korbowodow ,cały przód trzymał się tylko na wale korbowym tak rozpolowilo silnik
			
			
									
									
						























