Strona 1 z 1
					
				RE: S-7 czy SL-300
				: 08 cze 2008, 20:21
				autor: Bolszewik
				To chyba S-301D ma 7 KM i z tego ta "7"
Zrób fotki jak będziesz pewny to ci pomogę. Mam zarówno instrukcję obsługi jak i katalog części, poświęce trochę czasu i ci poskanuje.
			 
			
					
				RE: S-7 czy SL-300
				: 09 cze 2008, 7:18
				autor: Bolszewik
				Dokładnie taki miałem i posiadam do niego dokumentacje. Zacny silniczek teraz to żałuje że się go pozyłem.
			 
			
					
				RE: S-7 czy SL-300
				: 10 cze 2008, 18:43
				autor: hubert
				Jak zbiornik na paliwo jest jajowaty to S-18 (S-320), on ma 18 KM, może masz przerobiony poprostu.
 
 
Stawaił bym na przeróbke baku poprostu.
			 
			
					
				RE: S-7 czy SL-300
				: 10 cze 2008, 18:59
				autor: Bolszewik
				Z pewnością nie ma nic wspólnego z S-320. Pisze jak byk chłodzony powietrzem. 
Były takie silniczki z jajowatym zbiornikiem czy się czym róznią poza tym to nie wiem. Ale podejrzewam że niczym lub detalami.
Tu masz skan z instrukcji obsługi S - 301D pochodzi ona z 1980 r.
(Scan wyszedł licho ale mocowanie wtrysku jest na szpilki. Musze kupić nowy skaner 

)
W tejrze samej instrukcji na ostatniej stronie jest rycina przedstawiajaca silnik S - 301D z nieco innym zbiornikiem paliwa. Chyba to taki o którym piszesz.

 
			 
			
					
				RE: S-7 czy SL-300
				: 10 cze 2008, 19:08
				autor: Ursus
				Fotki wkleiłem do postu powyżej 

 
			 
			
					
				RE: S-7 czy SL-300
				: 10 cze 2008, 19:16
				autor: Bolszewik
				Rozwiązałem zagadkę 
Istnieją dwie komplementacje tego silnika "krajowa" i "eksportowa".
Poskanuje katalog części to wkleje.
 
			 
			
					
				RE: S-7 czy SL-300
				: 10 cze 2008, 20:46
				autor: Bolszewik
				
			 
			
					
				RE: S-7 czy SL-300
				: 10 cze 2008, 20:53
				autor: hubert
				To na 99% jest S-301. W Andorii-MOT wszytko da się załatwić, to porzadna firma, ja przynajmniej mam tkaie odczucie, bo przez e-mail załatwiałem sobie części, dzisiaj zamawiasz jutro dostajesz. Napewno wszytko jest jasne. A dodałem tak o tym S-18 bo one mają właśnie takie okrągłe zbiorniki, a widziałem nie raz S-7, S-15 ze zbiornikami od S-18, ludzie robią wszystko.
			 
			
					
				RE: S-7 czy SL-300
				: 10 cze 2008, 20:57
				autor: Bolszewik
				Kolego rok produkcji i Nr seryjny ci pomoże.
			 
			
					
				RE: S-7 czy SL-300
				: 10 cze 2008, 21:24
				autor: Bolszewik
				Waży niewiele ponad 100 kg więc za jakieś 150 zł go dostaniesz za tę kasę nawet bym się chwili nie wachał.
			 
			
					
				RE: S-7 czy SL-300
				: 10 cze 2008, 21:43
				autor: Bolszewik
				ZAZDROSZCZĘ takiej złomownicy :upset:
			 
			
					
				RE: S-7 czy SL-300
				: 15 cze 2008, 19:52
				autor: jacor
				witam serdecznie fanów agromechanizacji! jestem pod wrazeniem pasji i zapalu z jakim podchodzicie do tematyki maszyn rolniczych.dlatego chcialbym wyrazic chec przylaczenia sie do waszej spolecznosci:)zainteresowala mnie zwlaszcza tematyka silnikow andorii. sam jestem posiadaczem s 301 D,tak wnioskuje z opisow przedstawionych przez panow.silnik ten pracuje od ladnych paru lat na ciagniczku skonstruowanym jesce przez mojego ojca.jest on nie zawodny i dzielnie sie spisuje,ale planuje zrobic jakis remont,poniewaz sa spore wycieki oleju,az zal patrzec. poniewaz nie mam wiekszego doswiadczenia technicznego,bylbym wdzieczny za wszelkie sugestie w tym temacie. i jeszcze pyt, skora tematyka SAMow jest nie poruszana na tej stronie czy moglbym prosic o podanie jakichs stron traktujacych w tym temacie.pozdrawiam:)
			 
			
					
				RE: S-7 czy SL-300
				: 15 cze 2008, 20:00
				autor: Deleted_User