Strona 4 z 4
					
				Re: Ursus C 355
				: 16 wrz 2022, 19:44
				autor: Mariusz84
				Ursus pisze: ↑15 wrz 2022, 9:58
Tak, to chyba Ty pisałeś do mnie w tej sprawie, ale wybacz, za dużo wiadomości na sms, whatsapp, facebook, email itd dostaje - nie jestem w stanie wszystkiego ogarnąć i po prostu umyka
 
Tak , dokładnie to byłem ja 

. Nie ma problemu zdobyłem potrzebne informacje. 
Mam kolejne pytanie: mógłby ktoś zmierzyć jaka jest odległość od ziemi do osi kulek ramion podnośnika w momencie kiedy są na dole ?
 
			
					
				Re: Ursus C 355
				: 18 gru 2022, 21:10
				autor: Mariusz84
				 

udało mi się znaleźć i zregenerować stary filtr oleju typu bąk także wracamy do oryginału
 
			
					
				Re: Ursus C 355
				: 18 gru 2022, 21:25
				autor: Mariusz84
				
			 
			
					
				Re: Ursus C 355
				: 18 gru 2022, 21:28
				autor: Mariusz84
				... a oto komar który mi siadł podczas malowania   
 
 

 
			
					
				Re: Ursus C 355
				: 19 gru 2022, 7:43
				autor: szubinska
				Widziałem na wcześniejszych zdjęciach że masz oryginalny filtr starego typu jeszcze w dobrym stanie. Mógł byś zrobić zdjęcie tabliczki z filtra powietrza i zamieścić w swoim temacie ?
			 
			
					
				Re: Ursus C 355
				: 19 gru 2022, 9:14
				autor: Denzel
				Przecież te tabliczki znane z C-4011,355 są już w sprzedaży np.w sklepie internetowym Panrolnik.
			 
			
					
				Re: Ursus C 355
				: 19 gru 2022, 11:46
				autor: szubinska
				Ale ja chciałbym zobaczyć tą. Tabliczkę PanaRolnika znam, w obcych językach ..., pewnie z jakiejś wersji eksportowej.
			 
			
					
				Re: Ursus C 355
				: 19 gru 2022, 13:33
				autor: Martek
				Mariusz84 pisze: ↑18 gru 2022, 21:25
co do hamulców to nie udało mi się ich do końca opanować pomimo wymiany wszystkich elementów na nowe. Nadal jest tak że hamulce łapią pod sam koniec, a  jak się je rozdzieli to pojedynczo nie działają. Mam nadzieję że to się jakoś ułoży i będzie ok.

aktualnie mam zdjęte głowice i pytanie do tych co się znają. Co sądzicie o tych zaworach czy nie są za głęboko i czy ten nagar to normalna sprawa w tych silnikach?
 
A jaki masz układ hamulcowy? wbudowany wyrównywacz, zewnętrzny?
Piszesz, że wszystkie elementy nowe. Tłoczki i obie pompki produkcji Fragokov?
Normalne, że w silniku diesla jest nagar 

 
 
			
					
				Re: Ursus C 355
				: 19 gru 2022, 15:28
				autor: Mariusz84
				A jaki masz układ hamulcowy? wbudowany wyrównywacz, zewnętrzny?
Piszesz, że wszystkie elementy nowe. Tłoczki i obie pompki produkcji Fragokov?
Normalne, że w silniku diesla jest nagar 

[/quote]
Mam dwie nowe krótkie pompki czeskie Fragokov do tego wyrównywacz ciśnienia oryginał "Ursus", przewody nowe, cylinderki hamulcowe nowe. Układ dwa dni odpowietrzaniu i cały czas to samo.
 
			
					
				Re: Ursus C 355
				: 19 gru 2022, 15:43
				autor: Martek
				Mariusz84 pisze: ↑19 gru 2022, 15:28
Mam dwie nowe krótkie pompki czeskie Fragokov do tego wyrównywacz ciśnienia oryginał "Ursus", przewody nowe, cylinderki hamulcowe nowe. Układ dwa dni odpowietrzaniu i cały czas to samo.
 
Spróbuj znależć przyczynę. Podłącz kolejno każde koło bezpośrednio do jednej pompki z pominięciem wyrównywacza. W ten sposób przetestujesz obie pompki oraz zestaw cylinderki szczęki bębny. Przy takim bezpośrednim połaczeniu hamulec musi być igła.
 
			
					
				Re: Ursus C 355
				: 19 gru 2022, 18:04
				autor: Mariusz84
				Martek pisze: ↑19 gru 2022, 15:43
Mariusz84 pisze: ↑19 gru 2022, 15:28
Mam dwie nowe krótkie pompki czeskie Fragokov do tego wyrównywacz ciśnienia oryginał "Ursus", przewody nowe, cylinderki hamulcowe nowe. Układ dwa dni odpowietrzaniu i cały czas to samo.
 
Spróbuj znależć przyczynę. Podłącz kolejno każde koło bezpośrednio do jednej pompki z pominięciem wyrównywacza. W ten sposób przetestujesz obie pompki oraz zestaw cylinderki szczęki bębny. Przy takim bezpośrednim połaczeniu hamulec musi być igła.
 
Ok. Po świętach sprawdzę podłączenia z pominięciem wyrównywacza .
 
			
					
				Re: Ursus C 355
				: 20 gru 2022, 20:10
				autor: Damian88
				Ja już w kilku ciągnikach stosowałem tę przeróbkę z dwiema "krótkimi" pompkami bez wyrównywacza i raz na zawsze skończyły się problemy z hamulcami. Jeśli dobrze się je wyreguluje to zupełnie nie odczuwa się braku tej części. Hamulce brzytwy, mimo że robione jakieś 10 lat temu ale niestety z zastosowaniem krótkiej i długiej pompki działały tak, że prawie ich nie było. A teraz zupełnie inna bajka, poł skoku pedału hamulca a koła blokują sie na asfalcie bez problemu 

 
			
					
				Re: Ursus C 355
				: 03 sty 2023, 19:02
				autor: Mariusz84
				szubinska pisze: ↑19 gru 2022, 11:46
Ale ja chciałbym zobaczyć tą. Tabliczkę PanaRolnika znam, w obcych językach ..., pewnie z jakiejś wersji eksportowej.
 
 
 

tabliczka stara i mało wyraźna ale coś tam widać...
 
			
					
				Re: Ursus C 355
				: 03 sty 2023, 22:15
				autor: szubinska
				Dziękuję za zdjęcia. Wszystko w języku polskim, tak jak powinno być.
			 
			
					
				Re: Ursus C 355
				: 04 sty 2023, 20:47
				autor: Mariusz84
				mogę kogoś prosić o przesłanie fotografii jak jest podłączone cięgło hamulca ręcznego do sterowania hamulców przyczepy ? Nie wiem dlaczego mam kolizję z regulatorem ciśnienia
 

 
			
					
				Re: Ursus C 355
				: 04 sty 2023, 22:14
				autor: Rafallll360V1
				Bo korektor pompek hamulcowych  powinien być odwrotnie założony wyjściami ku górze.Tak wgl jego obecność jest zbędna i powoduje wiele kłopotów z ukł.hamulcowym w tych ciągnikach.....Najlepiej nie montuj go ponownie tylko kup dwa oczka z pompek zetora i podłącz bezpośrednio do pompek.Jedynie cięgno lewej pompki trzeba więcej wykręcić by oba koła hamowały w jednym czasie.W każdej 55 i 60tce przerabiam w ten sposób na układ nie zależny od siebie.
			 
			
					
				Re: Ursus C 355
				: 07 sty 2023, 0:30
				autor: Mariusz84
				Rafallll360V1 pisze: ↑04 sty 2023, 22:14
Bo korektor pompek hamulcowych  powinien być odwrotnie założony wyjściami ku górze.Tak wgl jego obecność jest zbędna i powoduje wiele kłopotów z ukł.hamulcowym w tych ciągnikach.....Najlepiej nie montuj go ponownie tylko kup dwa oczka z pompek zetora i podłącz bezpośrednio do pompek.Jedynie cięgno lewej pompki trzeba więcej wykręcić by oba koła hamowały w jednym czasie.W każdej 55 i 60tce przerabiam w ten sposób na układ nie zależny od siebie.
 
Wydaje mi się że jest poprawnie założony. Jeden z forumowiczów wysłał mi film w którym Pan Franek pokazuje oryginalny c355m. Na tym filmie widać że cięgło jest wyprofilowane tak aby omijało wyrównywacz. Jak na razie nie chce przerabiać układu i postaram się sprawić elementy i może jeszcze raz odpowietrzyć układ. Zobaczymy co z tego wyjdzie...