Czas powypędzać pająki z tego tematu  
 
 
Etap dalszego "kawałkowania" traktora sobie daruję, będę go pokazywał fragmentami przy kolejnych podzespołach.
Zwolnice plus pochwy... Temat niby banalny, ale jak to w przypadku ciągnika jakim jest C-4011, tylko niby. Korpusy zwolnic u mnie miały po jednym korku. Lewa i prawa. Według katalogu zbiorczego ciągników C-4011 i pochodnych, korpus zwolnicy był uniwersalny do numeru ciągnika 9000. Znaczy to, że obudowa miała dwa korki, dzięki czemu można ją było stosować jako prawą lub lewą.
Rozpoczęły się więc poszukiwania uniwersalnych korpusów  

  Z pomocą przyszedł forumowy kolega ~kumarzysta. Okazało się, że w jego ciągniku jedna obudowa była na dwa korki. Wymieniliśmy się.

 
Połowa sukcesu, trzeba było jeszcze znaleźć drugą. Na szczęście nie było to trudne.
 
Tak więc można wziąć się za kompletowanie zespołów.






























































 
Wykorzystano wiele nowych elementów z dawnej produkcji PRL: bębny, szczękotrzymacze, osłona mechanizmu różnicowego (użyta oczywiście później), półosie, koła zwolnic, wały kół.
Na razie tyle, ale obiecuję częściej tu zaglądać  
