Jeśli chodzi o kolor to jest to podkład epoksydowy.
Kolor docelowy jest z tyłu podnośnika RAL 7012. Zrobiłem tak ze względu na to że po złożeniu nie pomalował bym tam dokładnie
Jeśli chodzi o kolor to jest to podkład epoksydowy.



Będę chyba tak robił ze skrzynią biegów jak napisałeś. Wszystkie elementy wymyję ,a wymienię tylko łożyska i ewentualnie koła które będą miały uszkodzone zęby. Jak dotąd nie miałem żadnych problemów ze skrzynią także powinno być ok.Rafallll360V1 pisze: ↑14 mar 2022, 18:52 3/5 części ,,polskich producentów'' to nic innego jak ten sam produkt gotowy lub surowy z Indii tylko z krajową obróbką wygrawerowanym logiem i polskim opakowaniem...Wiele ciągników już zrobiłem klientom i po nowe części sięgam w ostateczności w szczególności do skrzyni.
 Aktualnie ukończyłem składać podnośnik wyczyściłem i zacząłem składać tylny most oraz wyczyściłem skrzynię biegów. Jeśli chodzi o podnośnik moim zdaniem był w miarę dobrym stanie. Zostały wymienione tylko te uszkodzone elementy ze względu na jakość wykonania tych nowych
 Aktualnie ukończyłem składać podnośnik wyczyściłem i zacząłem składać tylny most oraz wyczyściłem skrzynię biegów. Jeśli chodzi o podnośnik moim zdaniem był w miarę dobrym stanie. Zostały wymienione tylko te uszkodzone elementy ze względu na jakość wykonania tych nowych  . Zamontowany też został cylinder podnośnika z tłokiem z dwoma pierścieniami metalowymi. zobaczymy jak się to będzie sprawować.
 . Zamontowany też został cylinder podnośnika z tłokiem z dwoma pierścieniami metalowymi. zobaczymy jak się to będzie sprawować.   










 . Jak na razie jestem zadowolony z efektów pracy pomimo bardzo długiego czasu
. Jak na razie jestem zadowolony z efektów pracy pomimo bardzo długiego czasu















... właśnie to mi się nie podobało gdyż po rozkręceniu pompki ostatni gumowy tłoczek był skierowany w przeciwną stronę i nie wiedziałem czy tak ma być czy ktoś wcześniej źle to poskładał.