Strona 11 z 15
					
				RE: Zetor 25
				: 17 gru 2013, 21:32
				autor: Mars
				Paweł, dzięki, ale chcę kupić tłoki i tuleje Czechosłowackie lub te z DDR-u.
Jest kilka firm, co sprzedają panewki. Nie wiesz, która ma do naszych Zetorów ?
			 
			
					
				RE: Zetor 25
				: 18 gru 2013, 8:59
				autor: Przemo
				Jak chcesz czeskie zestawy i panewki to w Danrolu dostaniesz :p
			 
			
					
				RE: Zetor 25
				: 18 gru 2013, 9:15
				autor: Mars
				Przemo 

 ja szukam Czechosłowackich 

 Czeskie w ostateczności 

Ale dzięki 

 
			 
			
					
				RE: Zetor 25
				: 18 gru 2013, 10:01
				autor: Ursus
				Mars napisał/a:
Przemo 

 ja szukam Czechosłowackich 

 Czeskie w ostateczności 

Ale dzięki 

 
Moim zdaniem zbędne zawracanie sobie głowy, ale robisz jak uważasz.
Jeśli mogę coś poradzić, to lepiej kup od razu panewki, zawieź blok do szlifierni, niech Ci wszystko dopasują, dotoczą, przeszlifują, wykątują i wyosiują. Jak będziesz miał to gotowe to będziesz miał gotowe do montażu. A to wszystko może kosztować nawet ok 2 tysięcy. Więc zacznij od grubych tematów, a potem już Ci pójdzie z górki. 
W między czasie sobie będziesz szukał tych zestawów jak Ci tak bardzo zależy. Powtórzę jednak raz jeszcze - moim zdaniem zbędny pedantyzm w tej kwestii. Obecnie będące w sprzedaży słowackie czy czeskie zestawy są odpowiedniej jakości. Nawet te indyjskie dają radę spokojnie.
 
			 
			
					
				RE: Zetor 25
				: 18 gru 2013, 11:04
				autor: Przemo
				Dla mnie Marku to Ty możesz założyć zestawy od Bułgara jakiegoś o ile podpasujesz 

 Ja Po prostu ci radzę na swój sposób że to juz przesada i zyczę Ci powodzenia w szukaniu CZECHOSŁOWACKICH*eek* W danrolu masz czeskie i panewki też łykaj te i jedziesz z koksem bo Cię zima zastanie hahaha...:p indyjskie też daja radę i polecam bo cena do jakości dobra*rofl* Ogólnie twoje pole i orasz jak chcesz w rozrywkę czy do składu,My możemy tylko Ci podpowiedzieć jak orać a reszta należy do Ciebie:p*tup*
 
			 
			
					
				RE: Zetor 25
				: 18 gru 2013, 12:21
				autor: Mars
				Chłopaki, dzięki za radę. Na prawdę każdą Waszą bardzo sobie cenię. Nie chodzi, o to , że się upieram przy czymś tam bez sensu, czy też o zbytni pedantyzm - nie. Rzecz w tym, że słyszałem, że te powiedzmy - nie Czechosłowackie tłoki i cylindry, mają nieco inne wymiary - mniejsze. Chodzi o to, że wykonane są z gorszych materiałów, przez co podczas rozgrzewania się puchną i te właśnie mniejsze wymiary są po to, aby tłok nie blokował się w cylindrze. 
Czy możecie mi coś o tym powiedzieć ? Jak to jest ? Czy Wy zastosowaliście te tłoki i cylindry ? Jak wygląda odpalanie zimnego silnika ? 
 
 
Dostałem od Klaudiusza mój wskaźnik temperatury. Działa ! Naprawił ! Czyli Panowie, można 

 Super wskazuje temperaturę - bardzo dokładnie. Ma chłopak talent i zna się na rzeczy 

 Polecam wszystkim.
 
			 
			
					
				RE: Zetor 25
				: 02 sty 2014, 17:23
				autor: jarekstryszawa
				http://tablica.pl/oferta/zestaw-naprawc ... 4narn.html
Czy to możliwe, że te zestawy są polskiej produkcji? Jak można to sprawdzić?
 
			 
			
					
				RE: Zetor 25
				: 02 sty 2014, 20:14
				autor: Ciapek
				Panowie podepnę się do tematów. Proszę o odpowiedź
https://forum.retrotraktor.pl/viewthread ... ad_id=7435
jarekstryszawa napisał/a:
Czy faktycznie czeskie zestawy są dużo lepsze od tych za sto kilkadziesiąt złotych?
 
			 
			
					
				RE: Zetor 25
				: 02 sty 2014, 20:15
				autor: Mars
				Producentem tych zestawów jest KORURS z Warszawy. Na razie nie wiem jakiej jakości są te części, ale dowiem się i dam znać.
			 
			
					
				RE: Zetor 25
				: 02 sty 2014, 20:18
				autor: jarekstryszawa
				Super- z góry dziękuję za starania. Czeka mnie wymiana tulei, a nie wiem czy jest sens dopłacać do czeskich zestawów, gdy ciągnik będzie używany okazjonalnie.
			 
			
					
				RE: Zetor 25
				: 02 sty 2014, 20:30
				autor: damian223311
				Raczej najzwyklejsze tuleje dają radę przy takim "pyrkaniu 

 
			 
			
					
				RE: Zetor 25
				: 02 sty 2014, 20:31
				autor: Mars
				No to w takiej sytuacji nie ma co się szczypać 

 
			 
			
					
				RE: Zetor 25
				: 02 sty 2014, 20:51
				autor: jarekstryszawa
				Ale z drugiej strony jak się rozbebesza silnik to różnica ok. 200 zł jest do przełknięcia gdyby się miało czynności powtarzać...
			 
			
					
				RE: Zetor 25
				: 02 sty 2014, 21:18
				autor: Mars
				Jarek, zaczekaj. Jutro się dowiem więcej 

 
			 
			
					
				RE: Zetor 25
				: 02 sty 2014, 21:19
				autor: jarekstryszawa
				Spox- ja planuję rozbiórkę na połowę stycznia.
			 
			
					
				RE: Zetor 25
				: 02 sty 2014, 21:20
				autor: Ciapek
				czy Czeskie zestawy z "danrolu" będą porównywalnej - jakości do montowanych sprzed laty w Fabryce/seryjnie?
Ps. Dziękuję - u mnie właśnie się przejawia  ten*blushing* "pedantyzm" na 100%
			 
			
					
				RE: Zetor 25
				: 03 sty 2014, 12:23
				autor: Mars
				Dzwoniłem do tej firmy, ale dzisiaj nie pracują. Dowiem się po niedzieli. ;)Uszczelki do silnika przyszły dzisiaj 

 Jadę po uszczelniacze/siemeringi. Z moich pozostało tylko wspomnienie. Czy możecie mi podać wymiary tych uszczelniaczy ? 

 Z góry dziękuję 

 
			 
			
					
				RE: Zetor 25
				: 03 sty 2014, 12:38
				autor: jarekstryszawa
				Z telefonu do Firmy to pewnie się dowiesz, że są "prima sort" *flower*
			 
			
					
				RE: Zetor 25
				: 03 sty 2014, 15:25
				autor: Przemo
				Panowie nie podniecajcie sie to sa indyjskie zestawy i całkiem przyzwoite.Z korursem współpracuje dosć długo:D
A do tego nie czeskie tylko słowackie jak juz, i czy mają tą sama jakosć co kiedyś?-no nie wiem, raczej nie:p
Kiedyś w sumie całkiem nie dawno bo może jakieś 3-4lata zestawy do zetorków robił MAHLE KROTOSZYN i to był produkt PRIMA-SORT jak to Jarek ujął*tup*
			 
			
					
				RE: Zetor 25
				: 03 sty 2014, 16:08
				autor: Mars
				Spoko spoko 

 będę chciał aby przysłali mi specyfikację techniczną 

 oraz deklarację zgodności. Porównamy z normami z PRL-u ;)A Mahle już nie robi ?