Strona 2 z 2
					
				RE: Mój silnik s-60 z 1958roku
				: 08 lut 2012, 9:25
				autor: chrapek3011
				Jak wyciśniesz zużytą tulejkę z główki korbowodu to musisz sprawdzić otwór czy nie powstał w nim owal.Jak powstał trzeba go poprawić rozwiertakiem.Tulejkę kupujesz toczoną a nie zwijaną(bo są takie i takie).Trzeba z wierzchu stoczyć na średnicę otworu główki.Wciskasz ją w główkę i końcowo obrabiasz,czyli nacinasz albo wiercisz kanały smarowe oleju i po tej czynności rozwiercasz wykańczająco na średnicę sworznia.Sworzeń z ciągnika c-385 trzeba skrócić do wymiaru oryginalnego z silnika s-60.I oto cała przeróbka.Ktoś może powie,żeby dorobić tulejkę w korbowód od podstaw,nie warto,wyjdzie drożej.
			 
			
					
				RE: Mój silnik s-60 z 1958roku
				: 08 lut 2012, 19:01
				autor: Marcin21
				Dziękuję bardzo za słowa wyjaśnienia.Na pewno się przyda.*yes**yes*
A co masz na myśli mówiąc rozwiertakiem?Bo czasami są różne określenia na jedno narzędzie.
			 
			
					
				RE: Mój silnik s-60 z 1958roku
				: 08 lut 2012, 19:39
				autor: chrapek3011
				Rozwiertak nastawny o odpowiedniej średnicy od-do,żeby poprawić otwór w główce,jak bedzie potrzeba a potem po wciśnieciu tulejki rozwiercic na wymiar sworznia.Nie wiem,czy tym jednym sięgnie,bo może będzie potrzeba mniejszy i większy.
			 
			
					
				RE: Mój silnik s-60 z 1958roku
				: 08 lut 2012, 23:15
				autor: ihc 64
				Jak by coś , to mam komplet nowych pierścieni , tuleję i tłok w stanie dobrym i inne części które zgromadziłem do mojego silnika .
			 
			
					
				RE: Mój silnik s-60 z 1958roku
				: 15 lut 2012, 16:52
				autor: Marcin21
				chrapek3011 napisał/a:
Rozwiertak nastawny o odpowiedniej średnicy od-do,żeby poprawić otwór w główce,jak bedzie potrzeba a potem po wciśnieciu tulejki rozwiercic na wymiar sworznia.Nie wiem,czy tym jednym sięgnie,bo może będzie potrzeba mniejszy i większy.
A gdzie można kupić takie narzędzie?Bo jeśli nie teraz to kiedyś by mi się przydało 
Ps.już znalazłem:)
 
 
Dziękuję bardzo wszystkim za pomoc*yes* wasze rady były naprawdę przydatne.Dzisiaj dokończyłem składanie es'a i odpalił z ''pierwszego'':D
Mam oczywiście filmik wstawię za jakiś czas.
Ps.ale to nie oznacza skończenie tematu *annoy*
 
			 
			
					
				RE: Mój silnik s-60 z 1958roku
				: 15 lut 2012, 17:48
				autor: piorun1234
				Regenerowałeś pompę ?
			 
			
					
				RE: Mój silnik s-60 z 1958roku
				: 16 lut 2012, 7:28
				autor: Marcin21
				Nie.Wyczyściłem i ustawiłem kąt i chodzi ładnie.Może za jakiś czas będzie wymagała regeneracji.A tak przy okazji.Macie jakiś warsztat który regeneruje takie pompy?Bo nie sadze że te nowoczesne zakłady zrobią taka pompę.
			 
			
					
				RE: Mój silnik s-60 z 1958roku
				: 22 lut 2012, 9:42
				autor: marcin33
				Mam takie pytanie gdzie mogę dostać panewki  wału korbowego do s60 lub zamienniki?  z góry dzięki i pozdrawiam
			 
			
					
				RE: Mój silnik s-60 z 1958roku
				: 22 lut 2012, 23:05
				autor: ihc 64
				Moją pompę regenerowałem w małym zakładzie w Niedrzwicy Dużej ( lubelskie ) ale myślę że jest to możliwe w większości tego typu warsztatów .
			 
			
					
				RE: Mój silnik s-60 z 1958roku
				: 18 kwie 2012, 20:56
				autor: Fierek
				Witam mam silnik stacjonarny S-60 potrzebuje uszczelkę i pierścienie, proszę was o pomoc gdzie tego szukać lub jakieś strony z tymi częściami ogólnie próbuje Tacie pomóc bo chce to naprawić a ja znam się na internecie on silnik a ja zetora 25t z 48r. potrzebuje silnik lub blok do niego proszę o pomoc moje GG 7561186 lub 
fierek3@wp.pl 
			 
			
					
				RE: Mój silnik s-60 z 1958roku
				: 02 maja 2014, 12:11
				autor: darek1
				witam dołączę się do tematu gdyż muszę wyregulować pompkę wtryskiwacza i nie wiem jak a w pobliżu nikt tym się nie zajmuję, proszę o opis i odpowiedz