Majorek Sławka.
- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
Re: Majorek Sławka.
Trzeba zacząć od tego,kiedy był produkowany 57 a kiedy 69,a po drodze był jeszcze 67.A przed 57,59 był produkowany model 5545 dokładnie z tym samym mostem tzw.lekkim.Modele 67,69 były już produkowane z mostami ciężkimi.
			
			
									
									
						Re: Majorek Sławka.
Co do mostu napędowego od Zetora, to do C-360 podejdzie bez problemu? Czy nie "zgra" się? Bo znajomy mechanik który zakłada mosty do C-360, mówił że do C-355/60 założy się napęd, a C-4011 już nie koniecznie. Rozchodzi się o tryb w skrzyni, coś takiego? Oczywiście on zakłada mosty od Robura, Gaza 66, nie od Zetora.
			
			
									
									
						Re: Majorek Sławka.
Wszystko zależy od ilości zębów na przystawce.
			
			
									
									
						Re: Majorek Sławka.
Ok. Chodziło mi o równolegle modele czyli 57 i 67 bo jeden na ten delikatny a drugi juz ten masywny most.
			
			
									
									
						- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
Re: Majorek Sławka.
To było w czerwcu 2019.Jeszcze nie był skończony,bo nie ma kierunków i lamp tylnych ze szperaczem.Czas był nieubłagany...nie mam zdjęć z montażu kostki z kulką w układzie kierowniczym.Przy kolejnym projekcie postaram się to pokazać.Mój Hot-Rod na razie poszedł w odstawkę,robi się dużo wszystkiego i tej godziny dziennie nie ma czasem dla siebie...ale pewne rzeczy są nieuniknione.
			
			
									
									
						Re: Majorek Sławka.
Sławku i jak Ci się sprawdzał ten układ na kulkach? Kupowałeś w Beno shop? Jak to jakościowo? Wszystko pasuje?
			
			
									
									Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
						- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
Re: Majorek Sławka.
Pięknie się kręci...kierownica sama powraca...tylko dla mega zainteresowanych...u mnie na miejscu...bo wszyscy gadają,że nie pasuje...że nie można upchnąć...
			
			
									
									
						- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
Re: Majorek Sławka.
Mały serwis Zetora 4011.Mam go od grudnia 2017,choć jest w zmienionej formie.Filtrów paliwowych nie wymieniałem,bo nic się nie działo.Po wymianie zbiornika paliwa zaczął przy maksymalnych obrotach przerywać.Na początku obstawiałem sprężyny płaskie w regulatorze obrotów,ale...pomyślałem filtry i też tak zrobiłem.Teraz idzie do końca bez przerywania.Olej w pompie i regulatorze zmieniałem na jesieni.Teraz pozostało wymienić olej we wszystkich Zetorach przed sezonem.
			
			
									
									
						Re: Majorek Sławka.
Co to za wskaźniki?
			
			
									
									Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
						- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
Re: Majorek Sławka.
Wygospodarowałem kilka godzin dla siebie.I wyremontowałem sobie dwa wskaźniki.Są to typowe obudowy zetorowskie...tak tak zetorowskie wersji drugiej,bo różnią się tymi głównymi cyferblatami.W oryginale są malowane szarym młotkowym a ja sobie zrobiłem niebieskim młotkowym.Wskaźnik ciśnienia powietrza jest też nowszej wersji,a wkład obrotomierza Made in France by Jaeger,o których wspominałem w Twoim temacie Paweł.Obudowy oczywiście również z demontażu wyglancowane do czystej blachy i pomalowane oryginalnym odcieniem.Wystarczy teraz uzbroić w temperatury i można montować.
Oczywiście w Ursusie C350 zamontuję taki standardowy jak był w C-4011 i Zetorach od początku produkcji.
			
			
									
									
						Oczywiście w Ursusie C350 zamontuję taki standardowy jak był w C-4011 i Zetorach od początku produkcji.
Re: Majorek Sławka.
Myślałem, że to jakaś taka kolorystyczna eksportowa niespodzianka  Ładnie się prezentuje
 Ładnie się prezentuje 
			
			
									
									 Ładnie się prezentuje
 Ładnie się prezentuje 
Zetor 25, Zetor 25A, Zetor 25K, Zetor 50 Super, Zetor 3011 Major, Ursus C-325, Ursus C-328, Ursus C-4011, Ursus C-308, Dzik 2, Dzik 21, Robi 151, żniwiarka, silniki stacjonarne, snopowiązałki, młocarnia i wiele innych...
						Re: Majorek Sławka.
Byłbym ciekaw, jakby Ursus C-350 wyglądałby ze wskaźnikami, które mają cyferblat w kolorze niebieskim młotkowym i francuski obrotomierz.
EDIT
Ładne te zegary z niebieskim cyferblatem i francuskim obrotomierzem.
			
			
									
									
						EDIT
Ładne te zegary z niebieskim cyferblatem i francuskim obrotomierzem.
Re: Majorek Sławka.
Jaki jest numer RAL tego lakieru na korpusie?
			
			
									
									
						- chrapek3011
- Posty: 4000
- Rejestracja: 23 lip 2011, 20:44
Re: Majorek Sławka.
Oryginału raczej nie ma na rynku.Ja zawsze dorabiałem według wzoru.Oryginał wygląda jakby posiadał w sobie cechy metaliku.
Gałki zmiany biegów pochodzą z Awii i pasują schematem do wajchy z Zetorów 50-77...Co też wykorzystam w projekcie Hot-Rod.
Zetor Grzesława dzielnie pokonał wiosenne prace polowe od włókowania do zasiewów.Na czas odpoczynku stanął u mnie,gdzie zrobiłem całą instalację elektryczną od podstaw.Kabina została zdjęta i teraz będzie to model 5545 lub 5745.Błotniki standardowe z C-360 odebrane z piaskowania i czekają na drobne naprawy blacharskie typu spawanie pęknięć i zbędnych otworów.Po tym zostaną rzucone w podkład i na traktor.Na razie będzie śmigał w tej formie.Na cukierkowy lakier przyjdzie czas.
			
			
									
									
						Gałki zmiany biegów pochodzą z Awii i pasują schematem do wajchy z Zetorów 50-77...Co też wykorzystam w projekcie Hot-Rod.
Zetor Grzesława dzielnie pokonał wiosenne prace polowe od włókowania do zasiewów.Na czas odpoczynku stanął u mnie,gdzie zrobiłem całą instalację elektryczną od podstaw.Kabina została zdjęta i teraz będzie to model 5545 lub 5745.Błotniki standardowe z C-360 odebrane z piaskowania i czekają na drobne naprawy blacharskie typu spawanie pęknięć i zbędnych otworów.Po tym zostaną rzucone w podkład i na traktor.Na razie będzie śmigał w tej formie.Na cukierkowy lakier przyjdzie czas.
- Marian1231973
- Posty: 314
- Rejestracja: 11 kwie 2014, 13:56
- Lokalizacja: pomorskie
Re: Majorek Sławka.
Ponad pół roku przerwy w temacie!?
Panowie! Nie dajmy tematowi odejść w zapomnienie, na pewno wiele się działo w tak bogatym miejscu.
Wiedzy dużo i oko można nacieszyć, przecież wielu z Was też tak uważa.
Liczę na aktywność autora
			
			
									
									Panowie! Nie dajmy tematowi odejść w zapomnienie, na pewno wiele się działo w tak bogatym miejscu.
Wiedzy dużo i oko można nacieszyć, przecież wielu z Was też tak uważa.
Liczę na aktywność autora

Zetor 8045, 8011, 5945, 3511, Ursus C-355, C-4011
Pozdrawiam serdecznie
Mariusz
						Pozdrawiam serdecznie
Mariusz




















































